Методична робота у школі.
Методична робота – це цілісна система взаємозв’язаних дій і заходів, яка ґрунтується на досягненнях науки,
передового досвіду й конкретному аналізі роботи вчителів. У нашій школі вона спрямована на всебічне
підвищення професійної майстерності кожного вчителя; збагачення розвиток творчого потенціалу педагогічного
колективу школи, досягнення оптимальних результатів освіти; виховання і розвиток особистості. Основними
складовими роботи школи є такі напрями і аспекти як: методична робота, система навчання, система виховання
Методична рада
- педагогічна рада;
- методичні об’єднання вчителів-предметників:
- початкових класів;
- суспільно-гуманітарного циклу ;
- природничо-математичного циклу;
- класних керівників;
- наставництво;
- районні, обласні семінари;
- семінар-пракикум "Формування позитивної мотивації у навчально-виховному процесі".
Перспективний план роботи над реалізацією методичної проблеми:
«Формування ключових компетентностей та підвищення мотивації учнів до навчання через упровадження педагогічних інновацій»
Робота розрахована на 5 років (5 етапів: 2011-2016 р):
Завдання:
- системне впровадження в практику інноваційних технологій навчання і виховання, досягнень сучасної педагогічної науки, ІКТ;
- створення умов для розвитку творчого потенціалу вчителів;
- підвищення теоретичної та професійної підготовки педагогів шляхом роботи методичних об’єднань та інших форм методичної роботи;
- презентація результатів роботи над проблемною темою;
- розповсюдження досвіду роботи.
1-рік роботи (2011/12 н.р.) - теоретичний етап. Вивчення теорії, методики інноваційних технологій.
2-рік роботи (2012/13 н.р.) - аналітично-практичний етап. Ознайомлення з нормативною базою освіти, досвідом педагогів-новаторів.
3-рік роботи (2013/14 н.р.) - практично-систематизаційний етап. Ознайомлення з нормативною базою освіти, досвідом педагогів-новаторів, практичне дослідження проблеми.
4-рік роботи (2014/15 н.р.) - практично-систематизаційний етап.
5-рік роботи (2015/16 н.р.) - підсумковий етап. Підбиття підсумків роботи за всіма напрямами діяльності колективу. Аналіз досягнень.